Header Ads

ELIBERAREA AVIZULUI ANUAL PENTRU AUTORIZAREA EXERCITĂRII PROFESIEI – 2025

 


ELIBERAREA AVIZULUI ANUAL PENTRU AUTORIZAREA EXERCITĂRII PROFESIEI – 2025 

Avizarea 2025 se desfășoară în perioada 01 octombrie – 31 decembrie 2024, în conformitate cu Procedura de eliberare a avizului anual pentru exercitarea profesiilor de asistent medical generalist, de moașă și de asistent medical, pe teritoriul României, în regim salarialindependent sau de voluntariat. 

DOCUMENTE NECESARE PENTRU ELIBERAREA AVIZULUI-2025:

·         Cerere solicitare aviz 2025

·         Certificatul de membru și avizul emis pentru anul 2024, ambele în original;

·         Raportul per salariat din Revisal, datat și certificat pentru conformitate, cu termen de valabilitate  de 30 de zile de la data emiterii. (pentru asistenţii medicali / moaşele cărora nu li se opreşte cotizaţia pe statul de plată) – în baza acestuia se va calcula cotizația pentru anul 2024. Dacă în anul 2024 ați avut o întrerupere în activitate, iar aceasta nu apare în raportul din REVISAL, angajatorul trebuie să vă elibereze și o adeverință din care să reiasă această întrerupere. ATENȚIE! Dacă în anul 2024 ați avut mai mulți angajatori, trebuie să aduceți adeverință de vechime/raport REVISAL de la foștii angajatori și raport per salariat din REVISAL de la actualul angajator. Cotizația se va achita doar cu cardul (la POS-ul organizației) sau prin virament bancar/depunere bancară în contul IBAN al organizației RO82CECEDB0137RON0103114  deschis la CEC BANK Târgoviște (C.I.F. 15409594).

-         Pentru membrii a căror cotizație se oprește pe statul de plată, iar angajatorul nu ne transmit situația cotizațiilor reținute - adeverință de la angajator care să ateste reținerea cotizației cu specificarea contului bancar în care se face depunerea.

·         Exercitarea profesiei în regim independent PFI:   Asistenții medicali care exercită profesia în baza unui contract de prestări servicii cu o unitate sanitară, pentru avizarea anuală 2025, vor aduce contractul de prestări servicii valabil și pentru anul 2025 și declarația de venituri depusă la ANAF în 2024+ copie CIF

·         Copie după asigurarea de răspundere civilă pentru greșeli în activitatea profesională - malpraxis - valabilă pentru perioada 01 ianuarie 2025 – 31 decembrie 2025, cu respectarea sumei minime de asigurare prevăzută legal pentru locul de muncă: 10.000 de euro pentru unitățile cu paturi, indiferent de specialitate; 4.000 de euro pentru cele fără paturi (cabinete, clinici, laboratoare); 2.000 de euro pentru asistenții medicali din farmaciile cu circuit deschis, asistenții medicali de igienă și sănătate publică și asistenții medicali care profesează în institute/secții de medicină legală; 20.000 euro pentru asistenții medicali care își desfășoară activitatea în regim independent (persoană fizică independentă-PFI)

·         Numărul mimim de 30 credite EMC cumulat în anul 2024-  se va verifica la sediul OAMGMAMR (fiecare solicitant care a profesat mai mult de șase luni în anul 2024 trebuie să aibă acumulate 30 de credite, la momentul depunerii documentelor)

·         Asistenţii medicali generaliști, moașele și asistenții medicali peste 65 ani, care îşi continuă activitatea profesională, vor depune şi certificatul de sănătate fizică și psihică pentru obținerea avizului anual.

·                     Pentru cei care și-au schimbat numele sau cartea de identitate, vor prezenta și acte doveditoare, după caz: copie CI, copie certificat căsătorie, copie sentință divorț

·                     Pentru absolvenții de școală postliceală/facultate (anul 2023), care s-au înscris în OAMGMAMR pe baza adeverinței eliberată de unitatea de învățământ, vor prezenta și copie +original după diploma de absolvire și supliment.

·                     Pentru cei care au absolvit o nouă formă de studii în specialitate sau o nouă specializare se va depune copie +original după diploma de studii

 

REȚINEȚI Unitățile sanitare cu mai mulți angajați în funcția de asistent medical pot trimite documentele menționate mai sus printr-un reprezentant.

 

 

REȚINEȚI: TERMEN LIMITĂ 31.12.2024 

În cazul membrilor OAMGMAMR care, la data solicitării, nu îndeplinesc condițiile prevăzute și celor care solicită avizul după data de 31 decembrie 2024, eliberarea avizului anual se va face cu valabilitate doar de la data solicitării /a îndeplinirii tuturor cerințelor legale.

Răspunderea pentru exercitarea profesiei de asistent medical generalist, moașă sau asistent medical, fără aviz anual, revine membrului OAMGMAMR în cauză și angajatorului.

Actele necesare pentru eliberarea avizului se vor depune la Secretariatul OAMGMAMR Filiala Dâmbovița (str.Tudor Vladimirescu, nr.34A, et.3, Târgoviște) de luni până joi în intervalul 8.30-15.30. 

Informații suplimentare pot fi obținute la secretariatul OAMGMAMR DÂMBOVIȚA, telefon 0245.211.501.

Niciun comentariu

Un produs Blogger.