ELIBERAREA AVIZULUI ANUAL PENTRU AUTORIZAREA EXERCITĂRII PROFESIEI – 2024
ELIBERAREA AVIZULUI ANUAL PENTRU
AUTORIZAREA EXERCITĂRII PROFESIEI – 2024
Din data de 02.10.2023 O.A.M.G.M.A.M.R Filiala Dâmbovița a început eliberarea avizul anual pentru autorizarea exercitării profesiei de asistent medical generalist, moașă și asistent medical pentru anul 2024. Avizele se vor elibera până la data de 31.12.2023.
REȚINEȚI: TERMEN LIMITĂ 31.12.2023
În cazul membrilor OAMGMAMR care, la data solicitării, nu îndeplinesc condițiile prevăzute și celor care solicită avizul după data de 31 decembrie 2023, eliberarea avizului anual se va face cu valabilitate doar de la data solicitării /a îndeplinirii tuturor cerințelor legale.
Răspunderea pentru exercitarea profesiei de asistent medical generalist, moașă sau asistent medical, fără aviz anual, revine membrului OAMGMAMR în cauză și angajatorului.
Actele necesare pentru eliberarea avizului se vor depune la Secretariatul OAMGMAMR Filiala Dâmbovița (str.Tudor Vladimirescu, nr.34A, et.3, Târgoviște) de luni până joi în intervalul 8.30-15.30.
DOCUMENTE NECESARE PENTRU ELIBERAREA AVIZULUI-2024:
·
Cerere solicitare aviz 2024 descarcă
·
Certificatul de membru și avizul emis pentru anul 2023, ambele în
original;
·
Raportul per salariat din Revisal, semnat şi ştampilat de
angajator, emis în luna curentă (pentru asistenţii medicali / moaşele cărora nu li se
opreşte cotizaţia pe statul de plată) – în baza acestuia se va calcula cotizația
pentru anul 2023. Dacă în anul 2023 ați avut o întrerupere în activitate, iar
aceasta nu apare în raportul din REVISAL, angajatorul trebuie să vă elibereze
și o adeverință din care să reiasă această întrerupere. ATENȚIE! Dacă în
anul 2023 ați avut mai mulți angajatori, trebuie să aduceți adeverință de
vechime/raport REVISAL de la foștii angajatori și raport per salariat din
REVISAL de la actualul angajator. Cotizația se va achita doar cu cardul (la POS-ul organizației) sau
prin virament bancar/depunere bancară în contul IBAN al organizației RO82CECEDB0137RON0103114
deschis la CEC BANK Târgoviște (C.I.F. 15409594).
-
Pentru membrii a căror cotizație se oprește
pe statul de plată - adeverință de la angajator care să ateste acest lucru sau
copie a fluturașilor de salariu (anul 2023).
-
Exercitarea profesiei în regim
independent PFI: Asistenții medicali care
exercită profesia în baza unui contract de colaborare/prestări servicii cu o unitate
sanitară, pentru avizarea anuală 2024, vor aduce contractul de prestări servicii
valabil pe parcursul anului 2024 și declarația de venituri depusă la ANAF.
·
Copie după asigurarea de răspundere civilă pentru greșeli în
activitatea profesională - malpraxis - valabilă pentru perioada 01
ianuarie 2024 – 31 decembrie 2024, cu respectarea sumei minime de asigurare
prevăzută legal pentru locul de muncă: 10.000 de euro pentru unitățile cu
paturi, indiferent de specialitate; 4.000 de euro pentru cele fără paturi
(cabinete, clinici, laboratoare); 2.000 de euro pentru asistenții medicali din
farmaciile cu circuit deschis, asistenții medicali de igienă și sănătate
publică și asistenții medicali care profesează în institute/secții de medicină
legală; 20.000 euro pentru asistenții medicali care își desfășoară
activitatea în regim independent (persoană fizică independentă-PFI)
·
Numărul mimim de 30 credite EMC cumulat în anul 2023- se va verifica la sediul
OAMGMAMR
·
Asistenţii medicali generaliști, moașele și asistenții medicali pensionari, care îşi continuă activitatea profesională,
vor depune şi certificatul de sănătate fizică și psihică pentru obținerea
avizului anual.
·
Pentru cei care și-au schimbat numele sau
cartea de identitate, vor prezenta și acte doveditoare, după caz: copie CI,
copie certificat căsătorie, copie sentință divorț
·
Pentru absolvenții de școală postliceală/facultate
(anul 2022), care s-au înscris în OAMGMAMR pe baza adeverinței eliberată de
unitatea de învățământ, vor prezenta și copie +original după diploma de
absolvire.
·
Pentru cei care au absolvit o nouă formă
de studii în specialitate sau o nouă specializare se va depune copie +original
după diploma de studii
REȚINEȚI Unitățile sanitare cu mai mulți angajați în
funcția de asistent medical pot trimite documentele menționate mai sus printr-un
reprezentant.
Adauga un comentariu